29 november - Som en dröm

Hallå :)
Har typ ögat mig själv , Célina sov otroligt bra innan , nu nattar jag henne minst 6 gånger varje kväll , noll sömn för min del , inte så att Lucky bryr sig , Nix han skäller och hoppar på sängen och busar precis nät hon somnar , åååh.
Så mina lugnar stunder är typ väldigt korta.

Idag har vi vart på BVC där Célina fick träffa en läkare för sin 6 månaders kontroll, hon fick så mycket beröm. Dom tyckte att hon va hur lugn och snäll som helst. Vilket stämmer :) ända gångerna hon blir gnällig är när hon vill sova. Vilket jag förstår blir själv gnällig när jag är trött.

Under en månads tid har vi haft väldans problem med att få Célina att äta bra. Hon äter jätte dåligt, och jag går liksom banans i butikerna för att hitta nått hon gillar allt från ersättning, gröt , välling och puré . Men hon liksom vägrar allt, hon dricker halva flaskan med ersättning cirka 120 ml , när hon borde dricka 240 ml . Tar verkligen på mina krafter, för allt jag då gör är att oroa mig...

Har under några veckor försökt hitta tid till att rulla några ost rullar , fick klart det idag äntligen 👌
Nått jag kan bocka av på min långa måste göra lista.

Här får ni en bild på mina två småttingar 💕

Allmänt | |
Upp